Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~maxmalnie | użytkownik

imię i nazwiskomr.max adres zarejestrowany28.01.2008 @01:02:27 ostatnio na stronie28.12.2016 @05:12:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu585174
digarty94 komentarze1309 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Piterr    28.02.2010 @22:38:27
i wychodzi Ci to wszystko nieziemsko musze przyznac przemysle sobie to na spokojnie czy to dla mnie taka zabawa , dziekuje bardzo za informacje pozdrawiam
~Piterr    28.02.2010 @22:19:07
o dziekuje bardzo , no ja tez mam farby do tkanin tyle ze one wodorozcienczalne są i trzeba je utrwalac żelazkiem no i malując pedzlem ciezko uzyskac taki efekt ile mnie moze kosztowac taki podstawowy zestaw do malowania aerografem , razem z kompresorem i czy warto wo ogole sie tym interesowac ( raczej na własne potrzeby) tylko własnie nie wiem czy ja sie do tego nadaje bo podejrzewam ze to całkowicie inna sprawa niz rysowanie ołowkiem pozdrawiam
~mgrmors    17.01.2010 @17:40:26
jeśli chodzi o "satysfakcje" to chyba to nie jest ważne, ale skoro uważasz, że jest słabe lub poniżej krytyki możesz a nawet powinieneś tak zaznaczyć, choć ja nie jestem za tym by oceniać prace tylko ją komentować, pozdrawiam
~B8E    05.01.2010 @14:55:29
domyślam się.... dobra galeria
+yadou    27.11.2009 @09:14:39
a dziekuje, to chyba zagluszanie sumienia, ze znow ni mam projektow za zajecia <wstydzi sie>
~PESTone    25.11.2009 @07:48:07
i o tym jak by chcialo sie je wszystkie utluc?? hewh
_______
pest.carbonmade.com
!bartekstefanowicz    09.11.2009 @15:41:08
opracowałem na podstawie fraktury.
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
~ntkovca    15.10.2009 @22:13:57
hehe...poprostu ze zdjecia ciezko wyczytac czy belton czy montana, a o trip capa pytam bo zastanawiajA mnie te cienie od zens, generalni eja jestem przeciwko trep capowi bardziej sie jaram jak cos jest czysto z puszki i koncowki bez zadnych nakladek, niewazne jaki rozmiar, ale to prywatnie , na robocie to nie ma znaczenia wazne zeby kilient byl zadowolony....yo!!
~Jendro    15.10.2009 @17:23:21
Dzięki za ocenę, a ten pająk-marszczenie jest stałym elementem koszulki, nie da się tego wyprostować bo tak jest uszyta. Pozdrawiam.
^Vithren    27.09.2009 @02:27:24
Aha. W sumie ja podobnie, chociaż bez dziewczyny.

Prace musze znaleźć.
^Vithren    27.09.2009 @02:16:34
Znaczy za mieszkaniem? Późno chyba. No, ale jak masz kasy sporo, to chyba można i tak.
^Vithren    27.09.2009 @02:13:29
Mhm. Hm. Nie wiem, co Ci napisać.
^Vithren    27.09.2009 @02:10:17
Jak masz jakąś propozycje mieszkania to, cholera, za późno o miesiąc,

ale tak, będę mieszkał w Łodzi. Aaa co?
~byrkoff    26.09.2009 @17:51:39
heh Ty ja to ide w kimę, cos mnie rozkłada... Pozdro
_______
-ˇ´ˇ.(ýŤ!Ň4)V(Ú|-|ĘŢĂ|-|!).ˇ´ˇ-
~byrkoff    26.09.2009 @17:48:17
ale masz komentarz na moim profilu :P
_______
-ˇ´ˇ.(ýŤ!Ň4)V(Ú|-|ĘŢĂ|-|!).ˇ´ˇ-
~thorgal5    26.09.2009 @17:42:59
Naprawde swietne. Kiedys probowalem...ale szkoda mowic. Duze uznanie dla Ciebie.
~PESTone    26.09.2009 @14:22:40
da sie porawic kolory zmatowic gore zeby nie swiecila ale z drugiej czasem lubie miec kawalek sciany widoczny zeby sie mialo wrazenie ze to na scianie pozdr
_______
pest.carbonmade.com
~PESTone    25.09.2009 @22:01:46
albo w shopie poprawiac he he he
_______
pest.carbonmade.com
~PESTone    25.09.2009 @20:19:03
lepszy chociazby dlatego ze jest wlasnie szarosc ale mniej zywe kolory heh
_______
pest.carbonmade.com
~nonsignaturre    24.09.2009 @14:07:53
świetna galeria, fajne produkcje ...można tylko pogratulować!
_______
sygnaturka :sygnaturka a tytuł : tytuł
~stokpzmc    21.09.2009 @17:02:28
bywa
zależy z kim sie rozmawia..
i o czym ;]
JOŁ
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~stokpzmc    20.09.2009 @17:27:35
a ty w to uwierzyłeś? huhhuhuhuuhuhhuhu
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~stokpzmc    19.09.2009 @14:09:25
no dokładnie
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~stokpzmc    19.09.2009 @09:59:41
hohoho tak wogóle ja mam banie od życia :PPP hueheuheuehuheuehuehueueheuheue
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
~stokpzmc    19.09.2009 @09:59:12
bo to w paincie ahahhahahaha :D:D:D:D:D
_______
You think Your special? You do...
I can see it in Your eyes.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt